Δευτέρα, 21 Μαΐου 2018

Για την αντιμετώπιση των σεισμών ενημερώθηκαν μαθητές και εκπαιδευτές του σχολείου δεύτερης ευκαιρίας της Σητείας

Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Παράρτημα Σητείας, συνεχίζοντας τις εκπαιδευτικές δράσεις του για την ευαισθητοποίηση – ενημέρωση εκπαιδευομένων και εκπαιδευτών σε ζητήματα που αφορούν την υγεία και την ασφάλεια, συναντήθηκε με τον Επιπυραγό, κ. Καπετανάκη Παύλο, την Παρασκευή 18 Μαΐου 2018, προκειμένου να ενημερωθούμε όλοι μαζί, εκπαιδευόμενοι και εκπαιδευτές, σε θέματα που αφορούν στην αντιμετώπιση των σεισμών. 


Στόχος του σχολείου μας είναι εκτός από τη διδασκαλία των γραμματισμών να προσφέρει στους εκπαιδευόμενούς μας και όλες εκείνες τις γνώσεις και τις δεξιότητες που σχετίζονται με ζητήματα της καθημερινότητάς μας. 


Στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης, επομένως, σε θέματα ψυχικής και σωματικής υγιεινής και ασφάλειας, καλέσαμε στον χώρο του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας τον κ. Καπετανάκη Παύλο ο οποίος μας πληροφόρησε για όλες τις ενέργειες στις οποίες θα πρέπει να προβούμε, προκειμένου να καταρτίσουμε ένα ασφαλές σχέδιο αντιμετώπισης των σεισμών τόσο στον χώρο του σχολείου, όσο και στο σπίτι ή στον χώρο εργασίας μας. Επίσης, έγινε αναφορά και στο Σχέδιο Πολιτικής Προστασίας σε περίπτωση σεισμών και στους σταθμούς συγκέντρωσης που υπάρχουν στην πόλη της Σητείας. Ακολούθησε μία εποικοδομητική συζήτηση με τους εκπαιδευόμενους και τους εκπαιδευτές του σχολείου μας. 
Όλοι μαζί, εκπαιδευόμενοι και εκπαιδευτές του Σ.Δ.Ε. Σητείας, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τόσο τον κ. Π. Καπετανάκη, όσο και το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Σητείας για την άμεση ανταπόκρισή τους στο κάλεσμά μας, αλλά και για το πολύτιμο έργο που προσφέρουν στην πόλη μας και στην ευρύτερη περιοχή.

Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στη Σητεία
Παρακολουθήστε ζωντανά τις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου Δ. Σητείας

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΡΘΡΩΝ


embed google map embedgooglemap.net
To Αεροδρόμιο Σητείας στο facebook ............. Πωλούνται στην Σητεία στο facebook .............

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΗΣ ΣΗΤΕΙΑΣ

ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΗΤΕΙΑ

............. .............